Павло Лебідь увіковічив себе на стінах Успенського собору – 24 Канал
До “сонму святих” також потрапили очільник УПЦ митрополит Онуфрій та покійний митрополит Володимир Сабодан. Картина священників красується на верхніх хорах собору.
Дивіться також Стилізація під московських попів: як Паша “Мерседес” наслідує представників РПЦ
Цинізму немає меж
На одязі двох митрополитів присутнє зображення лику Христа. Відтак, таке зображення не можна вважати світською картиною з портретами ще живих і не канонізованих церквою служителів. Священник ПЦУ Андрій Пономаренко вважає, що ідея цього “шедевру” направлена на створення ікони трьох святих.
Думаєте чому він так побивається? А ось погляньте на фрагмент розпису на верхніх хорах Успенського собору… Може, там реалізовано його “альтер его”,
– сказав Пономаренко.
Вочевидь, дозволу у громади міста та українського народу Павло Лебідь на власні правки в декоруванні собору не просив.
Паша “Мерседес” увіковічив себе на стінах собору / Фото Big Kyiv
Настоятель Свято-Троїцького духовного центру, протоієрей ПЦУ Микола Зінкевич вважає, що подібні “ікони” є спотворенням ідей православ’я.
“Загалом зображати когось несвятого на стінах храму не є насправді богохульною чи абсурдною справою. Є багато храмів, де зображені і їхні засновники, і в пеклі горять Януковичі та всі інші. У деяких церквах можуть бути зображені українські воїни, померлі або навіть живі релігійні постаті. Утім, є “але”. Коли ти робиш це щодо себе, то принаймні виникає питання – який меседж ти хочеш цим донести, коли увічнюєш себе?” – міркує Зінкевич.
На території Лаври є дві такі картини
Колишній Архидиякон Києво-Печерської лаври Олександр Бакай розповів, що є ще один розпис з Павлом. Він розміщений в Академічному храмі Різдва.
оголосили про підозру в порушенні рівноправності громадян.
Source: 24tv.ua