Європа щиро дивується: “навіщо взагалі потрібен цей повний привід?”і це логічно: теплі краї, Клімат м’який, дороги хороші, особливо на Лазурному узбережжі – чим не райські умови?

Але є і країни, як, наприклад, наша, де питання повного приводу все ще важливий. Незважаючи на те, що основний % продажів в Україні припадає на монопривод, залишаються люди, для яких наявність 4х4 потреба, а для кого – хоч незатребуваний, але все ж засіб заспокоєння. 

Тому у брендів концерну Stellantis є дві відповіді на цей запит: перший – давня і міцна дружба з фірмою Dangel, яка за чверть століття з невеликої майстерні з гоночного тюнінгу виросла в повноцінне конструкторське бюро, а другий – гібриди.

Сьогодні ми поговоримо саме про перший варіант. Dangel спеціалізується на системах повного приводу для всієї комерційної лінійки Stellantis – від “пиріжків” Berlingo/Partner/Combo до великих фургонів Jumper і Boxer, включаючи, зрозуміло, і пасажирські варіанти. І доопрацювання базових монопривідних машин вельми масштабні, що підтверджує наш сьогоднішній герой, Peugeot Traveller Dangel 4×4.

 

Значна добавка

На версію Dangel 4×4 ставлять коробку відбору потужності оригінальної конструкції з пневматичним підключенням. Вона передає крутний момент до заднього мосту через триланковий Карданний вал з двома проміжними опорами і віскомуфтою. Остання здатна віддати задньому мосту аж до 100% потоку потужності.

Все це вимагало серйозної перекомпонування того, що знаходиться в нижній частині автомобіля. Зокрема, довелося ставити оригінальний паливний бак і навіть стабілізатор поперечної стійкості. Підвіску не посилювали, але кліренс додали: спереду і ззаду встановили проставки, що збільшили дорожній просвіт до 205 мм.і рульовий вал інший, подовжений.

Такий Traveller покине асфальт без страху. Потужними сталевими листами захищені піддон силового агрегату, центр карданної передачі, паливний бак, віскомуфта і задній редуктор.

 

Непогано упакований

Салон у нас не в топ-версії – замість крісел-трансформерів тут два тримісних ряди. Тим не менш, сидіння зручні, з приємними оббивками, які легко чистяться. Обидва ряди можна зрушувати в поздовжньому напрямку. Якщо їдете, наприклад, вчотирьох-вп’ятьох, то, відсунувши другий ряд максимально назад, його пасажирам можна забезпечити простір бізнес-класу за стандартами авіалайнерів. Клімат в пасажирській частині салону-персональний, з дефлекторами і управлінням на стелі. Є безліч функціональних ніш і місткий багажник, а його габарити і конфігурація салону дозволяє возити довгоміри.

Оснащений автомобіль гідно. Мультимедійна система з сенсорним 7-дюймовим екраном і USB, датчики світла і дощу, світлодіодні ходові вогні і повнорозмірна запаска включені в комплектацію Active. У ній же є системи ESP, ASR і Hill Start Assist, звичайний Круїз-контроль і Акумулятор збільшеної ємності.

За доплату можна доповнити Peugeot Traveller пакетами “допомога водієві” і “безпека”, отримавши такі приємні опції, як адаптивний круїз-контроль, системи автоматичного перемикання світла фар, утримання в своїй смузі і екстреного гальмування. Доступні також ксенонові фари, навігаційна система, фаркоп з електронно-комутаційним блоком.  

 

Може все

На бездоріжжі швидко з’ясовується, що Peugeot Traveller Dangel 4×4 їде по плямкающей грязюці якщо не як по шосе, то вже точно без найменшої різниці з сухою ґрунтовкою. Допомагає, звичайно, і зубаста взування BF Goodrich All-Terrain. Сміливію і забираюся все далі: цей вен навіть глибокого бруду не боїться! Добре, що короткоходний чіткий “джойстик” коробки прямо під рукою – можна моментально подоткнуть передачу нижче, не втрачаючи тяги. Зчеплення радує відмінною інформативністю, хоча хід педалі чимал.

Дивно, але і з діагональним вивішуванням, перед яким пасує більшість кросоверів, питань не виникло. Дуже коротка, майже непомітна пробуксовка-і автомобіль граючи виїжджає. Зауважте: на нашому Traveller Dangel 4×4 немає блокування заднього диференціала, з усім справляються віскомуфта приводу і електроніка ESP.

Як автомобіль поводиться у звичному асфальтовому середовищі? Просто чудово! Дволітровий дизель в 150-сильному варіанті з механічною шестиступінчастою коробкою забезпечує вену живу динаміку: передачі не короткі, але вже з 1500 об/хв мотор жваво підхоплює, трохи чутно посвистуючи турбіною, так що великий автомобіль не рятує ні в місті, ні на шосе. Єдиний момент-легкий гул зубастих шин BF Goodrich All-Terrain, які так гарні на бездоріжжі.

 

 

Робити висновки

Peugeot Traveller у виконанні Dangel 4×4-унікальний продукт на ринку. Серед всіх однокласників повний привід можливий тільки у Volkswagen Multivan або Mercedes V-class, проте він не чета цьому “бусику”, бо розрахований, по суті, на комфортну шосейну керованість. А машини з підготовкою від Dangel за своїми можливостями готові посперечатися зі справжніми позашляховиками. І ще один плюс в скарбничку повнопривідного Traveller-ціною він значно вигідніше за конкурентів. 

Наприклад, передньопривідний Traveller в комплектації Active подовженої версії L3, 150-сильним мотором і механікою обійдеться в 1 140 200 гривень. Така ж машина, але з повним приводом вийде на 353 тисячі дорожче. 

Зрозуміло, що Peugeot у виконанні Dangel створювався зовсім не для штурму боліт, а щоб без проблем з’їхати з шосе і дістатися до мети по лісовій стежці або по полю, десь переїхати вбрід струмочок і вибратися до річкового берега. Такі можливості напевно оцінять любителі подорожей, які віддають перевагу “незаїжджених” місця. Відмінно підійде Peugeot Traveller Dangel 4×4 і для роботи: обслуговування ліній електропередач або вишок стільникового зв’язку. Між іншим, “Укрпошта” закупила немаленьку партію повнопривідних Citroen Berlingo Dangel для важкодоступних куточків Карпат – а вже які там дороги, ми прекрасно знаємо.

 

Отримати консультацію Більше про Traveller

Source: korrespondent.net

Від 10ukr

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *