Перш ніж говорити про дивовижну силову установку цього автомобіля, згадаємо про головне: DS7 Crossback-це, ні багато, ні мало-вибір самого президента Франції!

Саме на цьому вишуканому кросовері він відправився на свою інавгурацію, що відбулася в 2017 році.

Що було під капотом президентського DS7 Crossback? Швидше за все, дизель – такі мотори завжди були сильною стороною концерну PSA. Саме їх школа довела економічність і надійність дизельних двигунів до абсолюту. Однак зараз на чолі автомобільного тренда-електромобілі та гібриди, особливо для преміум – і лакшері-сегментів. Тому яскрава поява плагін-гібридної версії кросовера DS 7 Crossback ще раз підтвердила цей тренд. Більш того, в лінійці моделі є відразу два варіанти гібрида: з повним і переднім приводом.

 

Струм

Українцям запропонований наймодніший, наворочений і подовжений вишуканою приставкою: DS 7 Crossback E-Tense 4×4. Основа силової установки-ДВС, і звичайно, бензиновий: 200-сильний 1.6 Pure Tech. Він пов’язаний з передньою віссю через добре знайомий 8-ступінчастий гідроавтомат Aisin. Само собою, мотор працює як генератор, підживлюючи 120-кілограмову батарею ємністю 13,2 кВт * год. але зарядити цю батарею можна і від Мережі, як в електромобілі! Як обіцяє виробник, повністю заряджений акумулятор в чисто електричному режимі здатний забезпечити до 50 км пробігу по циклу WLTP.

Батарея роздає свою енергію двом електромоторам. У переднього 110 к. с. і 320 н * м, у заднього – 113 к. с. і 166 н·м. у гібридів арифметика «неевклідова»: сумарна потужність всієї системи – 300 к. с., а крутний момент – 520 Н·М. Отже, як же весь цей арсенал працює на практиці?

Не тільки зарядний кабель в багажнику ріднить цей автомобіль з електромобілями, але і логіка роботи. Машина насамперед намагається використовувати заряд батареї, і тільки потім починає включати ДВС. Батарея була заряджена на¾, і цього вистачило, щоб в непростому Київському трафіку проїхати 28 км в чисто електричному режимі. При цьому завжди залишається запас в 0,5-1 км для руху по дворах і підтримки набраної швидкості.

Однак електроніку можна попросити збільшити цей НЗ: до 10 або 20 км пробігу на електротязі, а то і зовсім зажадати збереження максимуму заряду.

Як щодо зарядки? Від самої звичайної побутової розетки з максимальним струмом до 8 а батарея “наїсться” за вісім годин, а від настінної трифазної станції на 380 В і струмом, скажімо, на 32 а – всього за два.

 

Їдеш і радієш

Ми вже встигли захопитися дизайном кузова і рівнем обробки салону DS 7 Crossback навіть у звичайній, не гібридної версії. Французький підхід до Преміуму-завжди особливо вишуканий. Чого тільки варті чарівні стрілочний годинник від відомої на весь світ майстерні B. R. M. на панелі, неймовірні поворотні фари, чудове звучання аудіосистеми, хитромудра прострочка сидінь! Детальніше зупинимося на відмінностях, обумовлених саме гібридною системою.

На практиці не так-то легко визначити, на якій тязі ви зараз їдете, не будь перед очима наочної картинки на панелі приладів. Шумоізоляція у DS 7 Crossback E-Tense 4×4 чудова: включення бензинового двигуна зсередини можна розпізнати тільки коли машина стоїть, і то – в тихому дворику, а не на шумному столичному проспекті. На ходу навіть Шосте почуття не допоможе.

Динаміка неабияка, але її відчуття притуплено все тієї ж досконалої шумоізоляцією. Відгук на натискання правої педалі воістину блискавичний: автомат зовсім не повільний, а електрика тим паче грає на випередження. Так що всі 300 кінських сил при необхідності вступають в справу дуже жваво, з ентузіазмом несучи велику машину вперед.

Що по витраті? Виробник заявляє дивовижну цифру від 1,5 до 2,2 л/100 км, але за умови регулярного поповнення заряду батареї від мережі. Навіть якщо цього не робити, змушуючи автомобіль використовувати переважно ДВС, витрата відверто радує: 6-6,3 л/100 км. Бензиновий кросовер таких габаритів споживав би в міському режимі ніяк не менше «десятки»!

Крім майже абсолютної тиші в салоні, DS 7 Crossback E-Tense 4×4 дуже м’який. Дрібні ямки начисто зникають десь в оповитому чарівним ефіром простором між вами і колесами, навіть лежачі поліцейські лише акуратно качнуть автомобіль.

Крім того, тут є фірмова система DS Active Scan Suspension, що сканує дорогу перед автомобілем і підбирає потрібний режим роботи підвіски. Електроніка бачить всі ямки і заздалегідь готує підвіску для комфортного проїзду по ним.

Це не означає, що DS 7 Crossback e-Tense 4×4 позбавлений азарту. Навпаки, зайти в лихий віраж шасі теж дозволяє без питань. Але милостива атмосфера в салоні м’яко і непомітно присікає хлоп’ячі пустощі: на цьому кросовері хочеться їздити галантно.

 

 

Воно того варте

Пора поговорити про ціни. За звичайний Дизельний DS 7 Crossback просять від 1 223 500 гривень, топова версія оцінена на 200 тисяч дорожче. Плагін-гібрид пропонують в єдиній, максимальній комплектації вартістю 1 936 600 гривень. Але для порівняння-прайс на гібридний Lexus RX 450h тільки відкривається з цифри 2 239 000 гривень.

І не дарма комплектація тестового кросовера називається Grand Chic E-Tense: є все, що тільки можна уявити, і навіть більше! Від кругового огляду і повністю автоматичного асистента паркування DS Park Pilot до сенсорного екрану в 12 дюймів, Налаштування їздових режимів, 9-кольорового підсвічування салону і зон масажу в передніх кріслах. Безключовий доступ, Apple CarPlay, Android Auto? Зрозуміло! Їх відсутність вже моветон в наш час. Доплатити можна хіба що за екзотику на зразок двопанельного панорамного даху, преміальну акустику Focal Electra або систему нічного бачення-так, її теж можна отримати!

Що в підсумку? DS 7 Crossback E-Tense 4×4 пропонує унікальне поєднання гібридного автомобіля і електромобіля. Його не обов’язково заряджати – навіть в цьому випадку він буде возити вас з чудовим комфортом і радувати вкрай низькою витратою бензину. А якщо працюєте на відстані 20-25 км від будинку і не полінуйтеся увіткнути вилку в розетку – будете їздити в офіс і назад практично безкоштовно! І радіти не тільки вишуканому дизайну, багатющої комплектації і відмінним їздовим манерам, а й тому, що допомагаєте зробити повітря на планеті трохи чистіше.
 

БІЛЬШЕ ПРО МОДЕЛЬ ВИПРОБУВАТИ НА ТЕСТ-ДРАЙВІ

Source: korrespondent.net

Від 10ukr

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *