Життєвий досвід змінює погляд на автомобіль: якщо в двадцять років мріється про яскраву дводверної запальничці, то ближче до сорока Жага швидкості стихає, зате з’являється тяга до комфорту.

Добре, якщо вдається поєднати перше з другим, додавши в список достоїнств практичність і економічність, вельми важливі для великої родини. Що ж, у Infiniti є саме такий автомобіль-QX60 Hybrid. І він помітно відрізняється від конкурентів.

 

Незвичайна конструкція

Зазвичай основою гібридної системи стає атмосферник, рідше-турбомтор, але Infiniti QX60 Hybrid отримав 2,5-літровий бензиновий движок (231 к.с.) з механічним нагнітачем. Він відбирає трохи більше енергії для своєї роботи, ніж турбіна, зате відрізняється практично повною відсутністю турбоями: компресор наводиться від коленвала і не залежить від потоку відпрацьованих газів. 

Пару бензиновому двигуну становить Варіатор Jatco з ланцюгом замість ременя і вбудованим електромотором (19 К.С. і 168 Нм). Сумарно маємо 250 коней і 368 Нм – більш, ніж достатньо для впевненого розгону автомобіля масою трохи більше двох тонн. Привід-Повний.

 

Концерт-хол

Який же Infiniti QX60 просторий! Величезний обсяг внутрішнього простору не обмежують навіть товстінні спинки сидінь першого і другого ряду. У цьому царстві суцільного комфорту і розслаблення невідомі поняття «потіснитися» і «вміститися». Хоча два розкладних крісла на галерці – все-таки максимум підліткові місця. Але якщо сильно потрібно, то двох дорослих там можна посадити – в цьому випадку вельми корисною виявиться можливість зрушити сидіння другого ряду вперед на 140 мм, звільняючи місце для ніг самих задніх пасажирів.

Безумовно хороший і спокійний, монументальний стиль інтер’єрів Infiniti-благородна класика. Пара десятків кнопок на лаковому масиві справжнього дерева, приємна шкіряна обробка, просте меню медіасистеми – у всьому розбираєшся без підказок, звикаючи до автомобіля буквально за хвилину.

Медіасистему, ДО РЕЧІ, осучаснили. Є розумне і функціональне голосове управління, можна підключити смартфон по Bluetooth. А ще QX60 готовий стати кінотеатром на колесах. У підголівниках передніх сидінь-великі якісні Монітори. Картинку на них можна вивести, підключивши ноутбук або планшет через HDMI-порт перед другим рядом. У комплект входять навіть відмінні навушники: пасажири можуть насолоджуватися своїм кіносеансом, в той час як водій – улюбленою музикою з чудовою бортової акустики Bose на 14 колонок.

 

Головне-комфорт

Кожен раз з дотиком кнопки пуску Бензиновий двигун пробуджується неодмінно і наполегливо. Спіймати електричний режим EV на ходу-велика удача і рідкість, хоча це можливо як на міських швидкостях, так і на шосейних. Тягова батарея тут невелика, всього 0,63 кВт * год.

Проте нам вдалося протягнути на електриці майже кілометр по тихій заміській доріжці на швидкості 90 км/год, але вийшло це лише один раз і, звичайно, в еко-режимі. Навіть на світлофорних зупинках бензиновий мотор не жадає відпочинку, особливо якщо працює клімат-контроль (до речі, з дуже потужним кондиціонером) і вентиляція сидінь – Infiniti не економить на температурному комфорті своїх пасажирів.

 

 

Та й взагалі комфорт тут еталонний: велике водійське крісло з регульованою поперекової підтримкою м’яко обіймає спину, а Підвіска надійно приховує правду про стан доріг: Infiniti QX60 Hybrid немов пливе над землею! Причому пливе майже зі швидкістю спортивного катера: розгін до сотні – всього за 8,6 секунд, і мотор особливо крутити не потрібно. Щоб впевнено триматися в ритмі міського потоку, досить півтора-двох тисяч оборотів. Це позитивно позначається на економічності: міський витрата склав 10-11 л, досить скромно як для великої семимісної машини. 

Але найцікавіше, що доплата за гібридний привід напрочуд невелика: в Infiniti QX60 Hybrid вона обчислюється всього десятками тисяч грн, а не сотнями тисяч, як у конкурентів. Так, тестовий автомобіль в комплектації Elite оцінений в 1 585 060 грн, (всього на 52 тис.грн дорожче такого ж QX60 з бензиновим мотором 3,5 л). Відмінний вибір для великої родини!

 

Source: korrespondent.net

Від 10ukr

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *