Навіть при загальному масовому заполоненні автомобільного ринку кросоверами, хетчі продовжують рулити.

Одними з дуже яскравих представників цього класу є Citroen C3 і Opel Corsa. Звивистий шлях вибору напевно приведе вас до них. Ми вже тестували їх окремо, а тепер-на ваші прохання! – зводимо обидві моделі разом, щоб остаточно розставити всі крапки над i.

Стиль vs Спорт

Оновлений Citroen C3 став ще шикарнішим. Найбільше змін припало на передню частину: прямокутник радіаторної решітки перетворився на трапецію, а нижній шеврон відпустив хизуються хромовані «вусики», що дотягнулися до самих фар.

Радує око і захисна накладка Airbump на боковинах: кількість подушечок на ній зменшилася рази в два, і приблизно настільки ж вони виросли в розмірах. Контур передньої, як і раніше, тонко підкреслять кольором-захист не тільки міцна, але і елегантна.

Якщо Citroen C3 легко уявити біля, скажімо, модного ТРЦ, то при погляді на Opel Corsa чомусь згадується легендарна гоночна траса Нюрбургринг! На спортивні амбіції натякають пропорції кузова, по-спортивному присадкуватого і широкого. Ширину Corsa також підкреслює стильна хромована смуга, яка перетинає радіаторну решітку цілком і навіть забирається в фари, наділяючи Corsa уважним і впевненим поглядом хижачки.

Аскетизм vs багатогранність

Обидва автомобілі пропонують вибір з семи кольорів кузова, але Citroen C3 підкорює масштабом персоналізації: 97 варіантів оформлення! Можна “погратися” з кольором корпусів бічних дзеркал і наклейок на дах, а також забарвленням вставок навколо противотуманок і на захисних накладках Airbump. До речі, для нового C3 розширили палітру: до чорного, білого і червоного додався Бірюзовий.

Вибір колірних поєднань на кузові Opel Corsa поменше, але тут і вибирати нічого: ось же він, самий класний варіант, як на тестовому авто! Чорна дах немов ширяє над блискучою синявою задньої стійки, і поєднання цих двох кольорів здається ідеально гармонійним, особливо в яскравий сонячний день.

Салон

Внутрішній простір Opel Corsa теж організовано по-спортивному щільно, в обтяжку. Найбільш зручним його знайдуть пасажири середнього зросту-все-таки Corsa на 4 см нижче, ніж Citroen C3.

Він відчуває себе більш просторим, хоча обидва автомобілі побудовані на одній платформі. До того ж інтер’єр Citroen C3 готовий бадьорити своїх пасажирів недоступним перш сяйвом бірюзи або, навпаки, заспокоювати класичними мотивами декору «під дерево», що створюють затишну атмосферу скандинавської вітальні.

Салон Opel Corsa теж справляє приємне враження, але перш за все на любителів німецьких машин. Оздоблювальні матеріали вельми добротні і практичні.

Citroen C3 підкорює стильними і комфортними кріслами Advanced Comfort-вони як мінімум не гірше улюбленого дивана! Раніше їх можна було зустріти тільки в Citroen С4 Cactus і С5 Aircross, а тепер вони доступні і власникам C3. Дивовижні крісла ще й впевнено тримають спину в поворотах, хоча вона і на прямій не втомлюється за рахунок поліпшеної поперекової підтримки.

Сидіння Opel Corsa бездоганно зручні і ергономічні, але по-спортивному лаконічні – ніяких яскравих «плям», все строго і в дусі німців. Зате в водійському кріслі освоюєшся моментально: як рідне, немов під твою спину зроблене.

Оснащення

Обидва автомобілі пропонують широкий набір сучасної електроніки-з’єднуються зі смартфоном (є Apple CarPlay і Android Auto), розпізнають дорожні знаки і стомлення водія, тримають задану швидкість, контролюють сліпу зону і т.д. але Corsa вміє трохи більше: не тільки попереджає про зміщення зі своєї смуги, але і підрулює, утримуючись в ній. Крім того, Opel пропонує систему автоматичного гальмування Active Safety Brake.

І за розміром центрального дисплея Corsa перевершує C3: той пропонує максимум 7-дюймовий, а «німець» в топовій комплектації готовий розщедритися на екран в 10 дюймів!

Однак Citroen C3 навіть в базовій комплектації Feel за ціною 389 000 грн (за 2020 рік виробництва) і 405 300 грн (за 2021-й) оснащується світлодіодними фарами, а у Opel Corsa в стартовій комплектації Edition, але тільки 2021 року випуску за 457 000 грн вони Галогенні. Зате Corsa відіграється на розмірі колісних дисків: вони 16-дюймові у всіх версій, тоді як базовий Citroen C3 пропонує 15-дюймові.

В цілому, за ціною він доступніший, ніж Opel Corsa, а пояснюється це нюансами оснащення. Наприклад, система контролю сліпих зон вже включена в максимальну комплектацію Opel Corsa-GS Line за 646 200 грн. А для топового оснащення Citroen C3-Shine-вона доступна за доплату.  

Динаміка, витрата, керованість.

Під капотом і Citroen C3, і Opel Corsa-Бензиновий двигун об’ємом 1,2 л, атмосферний або турбований. Citroen пропонує дві версії потужності, 75 і 110 к.с., а Opel – цілих три: 75, 100 і 130 к. с. базові 75-сильні варіанти в обох моделях оснащуються 5-ступінчастою механікою, інші – топовими автоматами від aisin. Але якщо у C3 автомат 6-ступінчастий, то Corsa пропонує АКПП на 8 ступенів.

Обидва автомата радують плавністю і точністю перемикань, але робота трансмісії Opel Corsa сподобалася трохи більше – все-таки, 8 ступенів. Їх кількість позитивно позначається і на економічності: якщо Citroen C3 з АКПП витрачає 6,8 л в місті, то Opel Corsa готовий вкластися в 5,5 л. і при цьому виявляється ще й динамічніше: 8,7 С до сотні з 130-сильним мотором проти 9,8 секунд у 110-сильного Citroen C3. І така “розстановка сил” все ж про різні підходи, де Opel Corsa – про драйв, а Citroen C3 – про комфорт.

Corsa “заводить” більше: автомобіль вражає стійкістю на швидкісній прямій (за рахунок ширшої колії) і слухняністю в поворотах. Хоча спортивні амбіції Corsa зажадали трохи більш жорсткої підвіски.

А ось Підвіска Citroen C3 – це справжня “хмара”. Як легко вона перетравлює навіть “весняний” асфальт, місцями зійшов разом зі снігом!

Підсумок

Обидва автомобілі, безумовно, хороші і багато укомплектовані, але кожен має свою родзинку. Салон “німця” лаконічний і практичний, а Citroen C3 може запропонувати несподівано шикарне, як для класу, оснащення і комфорт. І за кількістю варіантів персоналізації конкурувати з С3 складно не те що Corsa, а будь-якому автомобілю. Зате Opel запропонує більший центральний дисплей і бездротову зарядку для смартфона.

По практичності лідирує Citroen C3 – погляньте на кросоверні пропорції кузова і захисні накладки Airbump на боковинах.

Амбітний Оpel Corsa більше сподобається цінителям активної їзди, а стильний Citroen C3 – любителям вальяжно і куштуючи момент покататися по міських вуличках. Загалом, вибирайте на свій смак!

 

ТЕСТ-ДРАЙВ АБО КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ

Source: korrespondent.net

Від 10ukr

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *