Error
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • JFolder::create: Could not create directory Path: /home/admin/web/10ukraine.com.ua/public_html/plugins/content/admirorgallery/admirorgallery/thumbs/zakarpatska
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
  • Error loading component: com_content, 1
+ 9647
Admiror Gallery cannot create thumbnails in /home/admin/web/10ukraine.com.ua/public_html/plugins/content/admirorgallery/admirorgallery/thumbs//zakarpatska/Kolochavska_vuzkokolijka/
Check folder permmisions!
Admiror Gallery: 4.5.0
Server OS:Apache/2.4.6 (CentOS) OpenSSL/1.0.1e-fips mod_fcgid/2.3.9 PHP/5.6.35
Client OS:Unknown
PHP:5.6.35

 

 

  • 1.jpg
    big image
    1.jpg
  • 4.jpg
    big image
    4.jpg
  • 2.jpg
    big image
    2.jpg
  • 3.jpg
    big image
    3.jpg
  • 5.jpg
    big image
    5.jpg

 

    Музей  «Колочавська вузькоколійка»  (с.Колочава).   Село Колочава від літа 2009 року має власну залізницю. Тут працює єдиний на Закарпатті музей історії залізниці «Колочавська вузькоколійка».

  Музей складається із раритетного паровозу та ешелону з десяти вагонів. Кожний вагон відтворює процес транспортування за різної влади, яка панувала у цьому регіоні. Є тут три угорські пасажирські вагони, радянський товарняк, угорський вагон для перевозу худоби та бочка для води, і звичайно ж, вагони для транспортування деревини – рубанців та бокорів.

  В кожному музейному вагоні представлені унікальні експонати, які розповідають про історію вузькоколійок на Закарпатті, про роботу і побут залізничників та їхніх пасажирів. Головна гордість музею, серце ешелону - унікальний діючий паровоз - гарний, потужний і екологічно чистий транспорт. Виготовлений у Німеччині 1951 року, паротяг працював до 1973-го, потім зберігався у паровозному депо у селі Хмільник, що на Берегівщині, і лише диво врятувало його від здачі на металобрухт.

  Тепер же на великі свята паровоз помпезно випускає пару, гуркоче на всю околицю .

 

Інформацію та фотографії надав Юрій Радівілов